Google Ads – skuteczna reklama Twojej firmy

Znane w świecie reklamowym linki sponsorowane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej to Google Ads (dawne Google AdWords). Opinii na temat tej formy promowania swojej strony internetowej jest wiele, jednak o korzyściach z kampanii PPC (ang. Pay-per-click) mogą mówić wyłącznie przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na ten model – a oni zapewne wypowiedzą się o Google Ads bardzo pozytywnie! Dlaczego?

Google Ads – korzyści

Precyzyjne określenie grupy docelowej
Precyzyjne określenie grupy docelowej

Prowadzisz restaurację z regionalnymi potrawami w jednym z największych miast w Polsce i chcesz dotrzeć do prawdziwych koneserów kuchni polskiej? A może sprzedajesz damskie torebki i chcesz, aby Twoja oferta dotarła do kobiet zakochanych w zakupach? Dzięki Google Ads dotrzesz do sprecyzowanej grupy odbiorców!

Różnorodność kanałów
Różnorodność kanałów

Google Ads pozwala na realizację kampanii w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, Zakupach Google, na YouTube, Gmailu czy Facebooku, a także w ramach remarketingu.

Słowa kluczowe
Słowa kluczowe

Jakie wyrażenia ma wpisać Twój potencjalny klient, by odnaleźć stronę Twojej firmy? Czy będą to zagadnienia związane z warsztatem samochodowym, zakładem fryzjerskim, czy może kosmetykami ekologicznymi bądź sprężarkami bezołowiowymi? Wieloletnie doświadczenie naszych specjalistów, profesjonalne narzędzia oraz fachowe wsparcie sprawi, że dobierzemy najlepsze słowa kluczowe dla Twojej kampanii. Dzięki temu, po wpisaniu odpowiedniej frazy, to właśnie Twoja strona wyświetli się w postaci reklamy w wyszukiwarce Google!

Dogodna metoda rozliczenia
Dogodna metoda rozliczenia

Jedną z największych zalet Google Ads jest forma rozliczenia: PPC (ang. Pey-per-click), czyli płatność za kliknięcie/interakcję z reklamą. Nie płacisz za liczbę wyświetleń reklamy, która nie zawsze jest równomierna odwiedzinom Twojej witryny – płacisz za faktyczne przekierowanie użytkownika na Twoją stronę. To od Ciebie zależy, czy zatrzymasz użytkownika w serwisie. Opłacalne i sprawiedliwe rozwiązanie.


Skorzystanie z Google Ads, w którym dokładnie precyzujesz grupę docelową, a także możesz przypomnieć o asortymencie czy usługach użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę (remarketing), to efektywne wykorzystanie możliwości, które daje reklama internetowa. Wraz z pomocą naszych specjalistów stworzysz kampanię reklamową, która przyniesie niesamowite efekty. Doświadczeni w tym zakresie pracownicy Grupy TENSE pomogą w doborze słów kluczowych i zaplanowaniu oraz przeprowadzeniu kampanii.

Co więcej, przed rozpoczęciem procesu promowania strony, dokładnie określasz budżet, harmonogram kampanii, lokalizację i zakres działań. Google Ads daje możliwość personalizacji treści, dokładnego pomiaru efektów, kontrolowania kosztów oraz analizowania konkurencji. Wiele osób docenia także fakt, że efekty takiej reklamy są natychmiastowe. Dla niektórych to jedyna forma promowania strony, dla innych to natomiast dodatkowy kanał pozyskiwania ruchu na stronie. My zachęcamy zarówno do tej formy reklamy, jak i do korzystania z siły pozycjonowania, które buduje stabilną pozycję przedsiębiorstwa w Internecie.

Precyzowanie grupy docelowej Google Ads

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu w celach marketingowych.